Pages

keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

no, i won't abandon hate





Moi taas, ja hyvää alkanutta kesälomaa ~ !


Haluisin ekana kiittää ihan sairaasti uusia lukioita ja samoin tosi kivoja kommentteja, mitä postauksiin on tullut! Ne piristää ihan suunnattomasti, kiitos tosi paljon. <3
Täksi kerraksi mulla olis sellanen aika lyhyt musashootti, josta tosin aluksi piti tulla pidempi, mutta isovanhemmat tuli kylään ja sen jälkeen sää oli mennyt huonoksi.. *sigh*

Oon muuten tulossa Desuconiin, pyörin siellä joka päivänä (pe, la, su). Asusta en oo vielä yhtään varma (ketään en tosin cossaa), enkä myöskään siitä että kenet nukeista otan mukaan. lel

Sen pidemmittä puheitta päästänkin teidät shootin pariin osassa kuvista melankolian hiukset derppaa itken

Musashootti : Angel with a shotgun











I'm an angel with a shotgun, shotgun, shotgun,
An angel with a shotgun, shotgun, shotgun.



Get out your guns, battle's begun.



Are you a saint or a sinner?



If love's a fight then I shall die
With my heart on a trigger.



They say before you start a war,
You better know what you're fighting for.



Well, baby, you are all that I adore.



If love is what you need, a soldier I will be.



I'm an angel with a shotgun,
Fighting 'til the war's won,



I don't care if heaven won't take me back.



I'll throw away my faith, babe, just to keep you safe.



Don't you know you're everything I have?



And I wanna live, not just survive tonight.
















2 kommenttia:

  1. Tää oli mun mielestä upein musashootti minkä oot ikinä tehnyt! Siis oikeesti nuo posetukset ja kuvien värit. Upeaa! Melankolia on mun suosikki sun nukeista. Se on niin söpö♥ Ja tää biisi on mun ehdoton lemppari biisi. Kiitos siitä. Postailehan taas pian.☺

    VastaaPoista
  2. Äääää. Miks mä en nää noita kuvia? =_= Se näyttää ekan kuvan (joka muuten on hieno )mut muissa se sanoo, ettei kuvaa oo. Katoin tabletillakin, mut ei näy... Höh. Oisin halunnu nähä tän musashootin. Oon ittekkin työstäny samalle musiikille pohjautuvaa shoottia. Tosin se shootti valmistuu aika hitaasti... Tein sen asun siihen sillon ku lumet oli maassa ja kuvasin sitä viimeks tyylii pari kuukautta sitten. :D
    Mutta toivottavasti nähään Desussa. ✘(^▽^)

    -Jewelly

    VastaaPoista