Pages

sunnuntai 14. kesäkuuta 2015

Desucon 2015

kirjotin eka et desucon 2014
oon vähän hidas ku oon viel viimevuodes


Moi taas ~!

Nyt olisi sitten Desucon- postauksen aika! En ala tähän alkuun mitään ihmeellisempiä höpöttelemään suurimmaksi osaksi siitä syystä etten keksi mitään fiksua joten joo ~ 
En aio kamalasti kuvien väliinkään mitään höpötyksiä tunkea sillä kello on yks yöllä ja mun silmiin sattuu hjälp


Perjantai








Keräsin varmaan lähes puoli tuntia rohkeutta mennä puhumaan nukkeilijoille (aka Annika, Suvi, Sonja ja Alli lel) jotka istuivat pöydässä lähellä mua ja mun kavereita. Onneksi sitten rohkenin mennä puhumaan, olisin varmaan katunut ihan hirveesti sitä jos en olisi! Siihen pöydälle muodostui sitten pieni minimiitti, ja muitakin nukkeilijoita kerääntyi sinne (mm. Minea). Oli tosi mukavaa, ja oon tosi onnellinen siitä että pääsin tutustumaan teihin! 


Lauantai



















Olimme perjantaina sopineet että nähdään kanssa lauantaina, joten pidimme taas sellasen minimiitin. Oli jälleen tosi mukavaa! ^v^




Tää cossi oli ihan sairaan upee! Harmi että valaistus oli huono, suurin osa kuvista epäonnistui aika surkeasti. Mut oikeesti ah en kestä toi cossi on liian perf.

Sunnuntai






***

Kaiken kaikkiaan Desucon oli ihan mahtava coni! Kiitos kaikille joiden kanssa siellä pyörin, niin uusille kuin vanhoillekin tutuille! <3 




2 kommenttia:

  1. Sulla näyttää olleen mahtava coni! Niin oli minullakin. Sait tosi paljon kuvia cosseista, itse olin tosi arka pyytämään ^^' Oli myös kiva nukkemiitin tapainen, pääsin tapaamaan muita nukkeilijoita :3 Mun pinkki reppu on nähtävästi aika hieno proppi xD

    http://minpudolls.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, coni oli mahtava (myös siks että tutustuin teihin mukaviin tyyppeihin) ~ ^_^
      Mä menin sillä tyylillä ainakin suurimman osan ajasta et jos näen kivan cossin niin äkkiä vaan pyytämään kuvaa sen enempää ajattelematta (tosin köhköh oli poikkeuksiakin) Ja kyllä, reput on parhaita proppeja 2K15

      Poista