Pages

sunnuntai 10. huhtikuuta 2016

i fought the fight now only dark remains




Moi!
Tällä kertaa olen täällä kuvatarinan toisen osan kanssa! Kuvia ei ole paljon, mutta olen huomannut että ainakin tällä hetkellä itselleni mieluisin tapa kuvata kuvatarinoita on lyhyemmät osat, joita luultavasti ilmestyy enemmän kuin ilmestyisi jos jokainen osa olisi erityisen pitkä. Tällä tavalla en ota tarinoista hirveästi stressiä.
Sen pidemmittä puheitta, päästänkin teidät itse tarinan pariin!


Kt: Lemmikki

"puhe"
ajattelu
*tekeminen*



Salome: *juoksee hengästyneenä, välillä hieman oksiin kompastellen*




Melankolia: *juoksee Salomen perässä, sulavasti metsässä liikkuen eikä lainkaan hengästyneenä*




Melankolia: *naurahtaa virnistäen* "Et sinä pääse karkuun, säälittävä ihminen!" Vai voiko sinua enää edes ihmiseksi kutsua, kun sisälläsi pesii sellainen iljettävä otus?




Salome: *kompastuu isoon oksaan*




Salome: *lyyhistyy maahan hengästyneenä puuskuttaen* Auta minua, ole kiltti, auta minua...




Melankolia: *hiljentää juoksunsa kävelyksi ja kävelee Salomen eteen* "Hah, mitäs minä sanoin~ !"




Melankolia: *osoittaa aseellaan Salomea* "Kiitollinenhan sinun pitäisi tästä olla, etkö muka kärsi ollenkaan kun sisälläsi pesii surun ja vihan ruumiillistuma?"




Salome: *tärisee ja nostaa kätensä pelokkaana kasvoilleen* "Älä... älä ammu minua. Älä."




 Melankolia: "Turha toivo, minun työtäni on tappaa... sinunlaisesi."




Melankolia: *vie sormensa liipaisimelle*




Salome: *kirkuu* "Minä sanoin että älä ammu!!" *yhtäkkiä Salomen eteen ilmestyy suojaava magiakilpi*




Melankolia: *huutaa kivusta joutuessaan magian kohteeksi ja horjahtaa*




Melankolia: *lysähtää maahan pyörtyneenä*




Salome: *siirtää kätensä kasvoiltaan* ..Mitä? Mitä äsken oikein tapahtui?




Salome: *katse kiinnittyy ilmassa leijailevaan sulkaan*




Salome: ...Sulkia?




???: Psh, noista metsästäjistä on vain pelkkää harmia. Tässähän oikein rasittuu...




???: ...Sillä pitäähän minun tietenkin huolehtia siitä, ettei lemmikkieni pesille tapahdu mitään.



 x x x 


Ai että kuka tämä mysteerinen blondi on?
Uusi nukkeni tietysti!

Krhm, joo, hankin vasta kaksi nukkea. Mutta Kirsche on aina ollut unelmanukkeni, joten heti kun näin tuon hyvään hintaan myynnissä, oli pakko tarttua tilaisuuteen!
Neiti kantaa nimeä Benedicta Evangelina Sirius, ja lisää hänestä saatte tietää tarinan edetessä!












Ensi kertaan!
-Arizun

1 kommentti:

  1. Paljon onnea uudesta nukesta! ^o^~
    Tyttö on oikein suloinen ja nimi sopii hyvin c:

    thehappydoll.blogspot.fi

    VastaaPoista