Pages

torstai 8. tammikuuta 2015

~ YUKICON ☃ INFO ~

TÄÄ ON TÄSSÄ VAAN PEITTÄMÄSSÄ MUN SURKEAA SELFIETÄ OKEI? ;__;


Wheep whoop, nyt on siis luvassa tämä info-postaus Yukiconiin liittyen~
Tulen Yukiconiin molempina päivinä, ja osallistun Pullip-Suomen nukkemiittiin. Nukeista mukaan lähtee Salome, en ole vielä varma että kulkeeko repussa, korissa vai ihan kädessä. :-D

Olen sellaset lähemmäs 170cm pitkä ja kasvoillani on yleensä tosi, tosi tyhmä ilme. Liikun conissa parin kaverin kanssa ja saa todellakin tulla juttelemaan~! {Vaikutan ekaksi ujolta pikku shaibalta, mutta paljastun hyvin oudoksi ja puheliaaksi kun vähän tutustuu v_v}

Laitetaas vielä loppuun joku vanha selfie instastani (älkää tappako mua en jaksa ottaa mitään tunnistuskuvaa x__x)


Okei tää kuva kiertelee rumaa totuutta naamastani ahaha--
Ja joo, se on mini, ylimuokattu ja laatu suorastaan perseestä. Koska olin laiska. Hyvä minä.

Nähdään sitten Yukiconissa jos olette tulossa! ^-

1 kommentti:

  1. OO JEE <3
    (tykkään näistä mun kommenttien aloituksista, hih n_n)
    Mut jej, pääsen siis näkee suaki, mie oon myös tulossa sinne miittiin, tosin vain 150cm olen, ja tänä vuonna 15v täyteen ... miten niin mut on jätetty näin lyhyeksi ?
    Mutmut, siellä nähään <3

    VastaaPoista