Pages

sunnuntai 28. joulukuuta 2014

when something is gone, it will never return..

 ~ M O R O M O R O ~

Ahahaha tääkin postaus on vähän myöhässä & en tehnyt mitään kivaa joulupostausta. Hyvä minä, *aplodit laiskuudelleni*

Mutta joo, tosiaan, jouluna sain ihan kiitettävästi nukketavaraa; chipit jokaiselle sekä obitsun ja peruukin Salomelle. En kuitenkaan ehtinyt ottaa kyseisestä suuresta ja mahtavasta kunkusta kuvia hienon muodonmuutoksensa jälkeen, joten hänestä on vain niitä pakollisia stock-kuvia v_v
Aloitetaan siis niillä tämä postaus ~! (niitä on tosi vähän olen pahoillani kun olen itsekriittinen paska) En itse ole mikään Ion stock-lookin suuri fani, joten näiden kuvien otto oli jotain tuskan ja pakkopullan väliltä.. mutta koska Melankoliasta ja Lyrettestäkin on otettu kuvat muuttumattomina, pitihän kunkkua tämän verran arvostaa.



 photo DSC_0063_zpsc771833b.jpg



 photo DSC_0069_zps7f96d5c6.jpg






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nonni, nyt kun ne kaameudet on saatu pois alta, voidaankin keskittyä Melamelan ja Lyrelyren muutoksiin = uusiin silmäsiruihin. Olen todella tyytyväinen juuri nyt kumpaankin, vaikka Melankolian chippejä onkin välillä aika vaikea kuvata. On se kyllä ihana tunne, kun jokainen nukke on valmiina ^-^

Tosiaan, kävin ottamassa kuvia noista kauempaan täällä majailleista tytöistä. (Ei huolta, Salomesta tulee kuvia viimeistään ensivuoden alussa ~) Kuvia karsiessani olin kuitenkin hirveän itsekriittisyyden ja perfektionismin kourissa, joten ottakaa siitä ruhtinaalliset neljä kuvaa x___x














~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Että joops, siinä se taisi olla tältä erää. Nähdään ensi postausten parissa! ^^


7 kommenttia:

  1. Mitäämitmitä ;__; Mulle näkyi näistä kuvista vain 1. Mutta joo ihanat silmät ♥ sopii erittäin hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos nuo siis ovat uudet xd mitä mä selitän.

      Poista
    2. Eh? Kuvista kyllä pitäisi näkyä kaikki o__o hmm..

      Poista
  2. Kunkkuuu *-*
    kunnia kuningas salomelle

    ja hänen tittelinsä keksijälle eli minulle ahahahaha--


    Melamela ja Lyrppa on yliperf apuva
    halp

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. *salomen palvontaa*

      oot paras tittelien keksiä ikinä wheep whoop-----

      ja ne kaks kait kiittää
      okei melamela ei kiitä
      koska se on tyhmä tyyppi
      mä kiitän sen puolesta

      .......kello on yli puolenyön mitä multa voi odottaa tähän aikaan

      Poista
  3. Neitisi ovat muuttuneet ihanaan suuntaan <3. Nuo chipit sopii hyvin!
    Ja onnea uudesta nukesta!! Yritin lukea tätä postausta kännykällä, ja minulle näkyi myös vaan yksi kuva >.<. Outoa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Waah, kiitoksia ;u;

      {Hmh, outo juttu noiden kuvien kanssa ..}

      Poista