Pages

tiistai 7. lokakuuta 2014

Syysilta



Moii! :3 Jesh, ylitin itseni, jo näin pian uutta postausta! :D Olen niin ylpeä itsestäni eiku--
Elikkä siis nyt on hirveä Lyretteinspis, joten menin jo pari kolme päivää sitten häntä kuvailemaan ja syntyi tämmöinen aika pieni läjä kuvia, voisi kai tätä shootiksikin kutsua. Toinenkin odottaa omaa postaustaan varastossa~

Sain muuten yllättäen vähän käteistä rahaa, ja nyt saatan saada iskän suostuteltua yhden obitsun ja chippien ostoon! :3 Jospa se Melankoliakin sitten innostaisi enemmän~ Pidemmittä puehitta siihen shoottiin (johon en jaksanut valita musiikkia www):


Shootti: Syysilta

 photo DSC_0004_zpsc999fd4b.jpg


 photo DSC_0041_zps2bbe3a69.jpg


 photo DSC_0047_zps79d5a530.jpg


 photo DSC_0064_zps2d7f3f60.jpg


 photo DSC_0057_zpsbc35e8d0.jpg


 photo DSC_0062_zps17ddd72f.jpg


 photo DSC_0065_zps1d6c117d.jpg



tää ja edellinen on mun lempikuvia <3








~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Ookkei, siinä se oli. : 3

Kuten joistakin postauksen aluissa olleista gifeistä voi huomata, olen löytänyt uuden lempianimen: Kuroshitsujin. Onneksi mun kaverit suositteli mulle sitä!! Oon itkenyt ja nauranut sitä katsoessa niin monta kertaa, kausien 1 & 2 lopuilla itkin niin paljon että tultiin kysymään että onko kaikki ok. Ja nyt itkin katsoessani Book Of Circus OVA:n (mie tykkään kutsua sitä OVA:ksi, vaikka jotkut laskee sen komanneksi kaudeksi) loppuun. Onneksi on tulossa Book Of Murder, en kestäisi muuten :''). Suosittelen siis sitä animea kaikille, jotka eivät ole vielä katsoneet~ Lempihahmojani ovat muuten ylivoimaisesti Ciel sieni, Alois loinen sekä Sebastian seppo :3

Mutta juu, ensi kertaan ;3
-Arizun


(edit: tässä yksi givemainos lololol)



Dark Beauty Dolls

4 kommenttia: