Pages

keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

Olen tullut takaisin dbshkaidfbjiddf




Moooi!! Olen siis palannut viimeyönä kolmen aikaan Suomeen, ja nyt päätinkin postata että tiedätte varmasti, etten kuollut! :3

Tarkoituksenani olisi tänään kuvata pieni shootti, mutta tämä postaus tulee olemaan enemmänkin turha ja ällöttävän lyhyt. Ensinnäkin, teitä on jo 13! En ole koskaan, koskaan saanut millekään blogille näin monta lukiaa! Kiitoskiitoskiiiiittttoooooossss! Jossain 50 lukian paikkeilla tulee sitten se juhlapostaus, jos sinne asti päästään :3 


Nukkerintamalla näin muuten; olen alkanut miettimään seuraavan pullipin ostoa, mutta ongelmia on ilmestynyt. Haluaisin ostaa pian myös Azonen (♥), ja sitten Melankolia tarttii obitsun ja muuta kivaa. Mutta raha ei millään riitä tähän kaikkeen! ;__; Kyllä mä varmaan ostan kuitenkin eka Melankolialle kaiken sälän, luultavasti järkevin vaihtoehto se (koska jos ostaisin uuden nuken, sekin tarttisi uuden peruukin, chipit, obitsun jne)

hyr hyr hyr.
(epätoivoista ideapuutetta)

Olikos.. tää nyt tässä?
Joo, tais se ollaa. Moikkatimoiiih, ensi kertaan! x3 *ryömii poies*










4 kommenttia:

  1. See ya next time! I'll be waiting for it ~

    tarpeellinen kommentti muttahei koska eeppiset RM-gifit joille en naura :'D loistavia XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii XD (aaaw kun aina oon niin innoissani kun joku kommaa x33 ihanaa kun joku jaksaa)

      Poista
  2. Azonet on liian ihania. Varoitan, kun rupeat katsomaan ekaa kertaa Amiamista pre-ordereita niin olet jo mennyttä. Äläkä sitten väitä etten varoittanut. OMHDG. et ainakaan tiedä mitä se tarkoittaa 8D

    btw oon ajatellu käyttää noit kaikkii gifei mun blogis 8'D
    + jos sä ostaisit uudeks nukeks azonen niin miten se tarvitsis chipit ja obitsut ?????????

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varoitit liian myöhään, vahinko on jo tapahtunut ja olen azonekuumeessa ;_;
      Ja meinasin siis, että jos ostaisin uuden pullipin niin se sen obitsun ja chipit tarttis XD

      Poista